kolmapäev, 3. jaanuar 2018

Jõuluaja järelkaja 2

...
2. osa
Teemad blogijate advendikalendrist.

Kiri jõuluvanale
Meenub üks kiri ajas 12-13 aastat tagasi. Kirjutasin kirja jõuluvanale, et ta saadaks kirja väikesele sõbrale, kes tol ajal oli meie ainus lapselaps.

No ja siis tuli kiri Soomest. 
Juba väljanägemiselt tõeline jõuluvana kiri!

Mäletan, kõige rohkem olid jahmunud lapsevanemad.
Et kuidas jõuluvana ometi teadis!

Nonäed... teadis!

Tervitused Soomest... Helvi, Åke, poisid
Jõuluvana kodu. Kaart aastast 1971

Heategevus... detsembris
Olen vist natuke selline "küüned enda poole" heategija. Toetasin Hooandja projekti ja loodan endale saada üks uhke lugude ja piltidega album ;)

Ja muidugi need lood, mis liigutavad. Inglite aeg TV3-s... ei saa ju niisama vaadata ja mitte toetada. Imelised inimesed, et hakkama saavad. 
Isegi kui olukord tundub lootusetu, suudavad hoida lootust. 

Jõulukaart Soomest... aasta 1979

Jõululoosid
Mina olen kangesti jõululooside poolt. 

Kingid lastele... loomulikult. Aga jõulukuuse all võiks ju olla ka üllatus täiskasvanule, meie jõululauas oli 6 last ja 8 täiskasvanut. Tore ju, kui emme-issi ka õhinal ootavad, millal oma luuletust lugeda saab. 

Need pakid võiks olla just loosipakid, mitte nii, et kõik teevad kõigile. Mingi kiiksuga tingimus juures... näiteks hind alla 10 euro ja söödav. Või alla 5 euro ja sinine. Natuke fantaasiat annab jumet juurde.

Seekord oli siis nii, et kuuse all olid pakid lastele ja... vanakestele. Mina sain 3 kingitust ja kaasa sama palju!
Mina olin loomulikult väga rahul! Lugemist ja näksimist ja ilu ja elu :)

25. dets 2017

Aga kui nii... laiemas plaanis vaadata. 
Jõululoos on päris hea mõte. 

Pühade playlist
Vikerraadio korraldas küsitluse, et leida kõige tüütum jõululaul. Sellise laulu valimisest ma osa võtta poleks osanud, ma ju pole kuuldevalmis 31 päeva korda 24 tundi, et  kogu aeg kuulan, kuni lõpuks kõriauguni saab. 
Kui raadio mängib ja muusika kõlab, siis närvidele see küll ei käi. 
Muusika on taust ja kõik on väga hästi!

Aga enamasti on mulle sõna südamelähedasem kui muusika. 
Sellega seoses meenub mulle üks lugu, mis detsembris raadios kõlas.
Mõtlemapanev ja hinge pugev. 

Sellistest lugudest võiks koosneda mu pühade playlist... muusika kõrvadele ja hingele.



Kingi midagi oma lugejale
Kui mõni mu lugeja tahab kingitust saada, siis miks ka mitte. Anna märku, saadan nimekirja 10 raamatuga... valik on sinu!  Kui tahtjaid on rohkem, võtan loosi.

Isegi saatekulud maksan ise ;)


Need raamatud loosi ei lähe.
Oli selline raamatutega söögikoht, kus 19. detsembril Pärnus söömas käisime. 
...

Kommentaare ei ole: