teisipäev, 7. juuli 2009

Matkalised teele saadetud...

...

Matkast ma loobusin… põhjendust polnud niisama lihtne leida. Eelmise aasta oma ei sobinud – et ei mahu kanuusse sisse. Rattale ma mahun, hoolimata et sadul peaaegu olematult kitsas on.
Ütlesin ausalt välja, et võhma ei ole.
Appikene, Lätti ja tagasi, ma olen juba siis läbi, kui satun sõitudele “tunne oma kodukanti”.
Aga ma pidin minejatele oma õnnistuse kaasa andma ja kroonikasse ka mõned kaadrid jäädvustama.
Vähemasti matka esimene pooltund on detailselt ajaloosse raiutud.
8.10 jõudsin sündmuskohale
8.13 ratas 1 laadimine lõpetatud


8.19 ratas 2 laadimine lõpetatud
8.23 ratas 3 laadimine lõpetatud
8.25 lahinguvarustus – kiivrid ja relvad (tööriistad)
8.26 esimesel katsel minemine, katkestatud
8.29 esimesel katsel pumpamine
8.31 sõit algab
8.33 esimene vahepeatus – teisel katsel pumpamine - tagumine kumm ja osavõtlik naabrimees
8.37 sõit jätkub
8.41 reisiseltskonna fotografeerimine, ebaõnnestunud.
Parima kaadri oleks saanud hoopis minust.
Kui ma endast kõike andes kilomeetrikese ette kihutasin – et sõitev seltskond pildile jäädvustada, hakkasin juba ratta peal fotokat pihku õngitsema, ja siis jäin maha tulles kotirihma pidi lenksu taha kinni ja et teises käes oli fotokas, siis kaotas ratas tasakaalu ja ma jäin maha tulles ülevisatavat jalga pidi sadula taha kinni (tõtt tunnistades, mu ratas ei vasta mu mõõtmetele ja raam on kuskil sama kõrgel kui mu naba). Igatahes vajusin ma korraks hunnikusse, aga see käis kähku, pildid (ähmased) said tehtud ja ise jäin terveks.
Pildile jäädvustamata jäin ka, minu rõõmuks oli seltskonna aparaat turvaliselt reisikotti peidetud. Sõbrants küll ütles, et tema mõte oli haarata mu käest fotokas ja teha see emotsionaalne võte… aga ega ta poleks ratta pealt paremini maha saanud.
Ja 10 minutit sõitu…
8.52 lähenesime piirile… tõsi küll, mitte veel riigipiir.

Maakonna piir… hajusin vaikselt ära, ja kui edasi aus olla, siis tagasiteel oli mu ratta kiirus ligi 10 km tunnis vähem kui minekul


Mis ma kogu aeg räägin – võhma ei ole.

3 kommentaari:

osaline ütles ...

He-he-hee...
Tervitused Kablist! ;)

tegelinski ütles ...

Eile oli meil ka eheheee... täna juba on tohohooo :P

Gio Ve ütles ...

Just to complete Your interesting report, I invite You to give a look at the gallery of political borders (riigipiirid) from all the world in my Italian-Estonian site http://www.pillandia.blogspot.com
Best wishes!